OpenERP V7.0: Project Management and HR problems

Posted by mahmoud soliman on
URL: https://forums.odooarabia.org/OpenERP-V7-0-Project-Management-and-HR-problems-tp212.html

Dear all members,

I have some questions about OpenERP V 7.0 in HR and PM modules:

1- Is automatic rescheduling is available? or it needs customization.
I mean by rescheduling if i was working on a project and then i got another project more important so can the system automatically shift the deadlines of tasks and project.

2- How can i check the employee availability and view his/her schedule?

3- Can i check planned and actual tasks and compare between them?

In HR:
1- Can i make an automatic appraisal and link it with employees's attendance to automatically evaluate the employee?

Thanks in advance...

--
لقد تلقيت هذه الرسالة لأنك مشترك في المجموعة "مجتمع أوبن إي آر بي العربي: النقاشات العامة" من مجموعات Google.
لإلغاء اشتراكك في هذه المجموعة وإيقاف تلقي رسائل إلكترونية منها، أرسِل رسالة إلكترونية إلى [hidden email].
للمزيد من الخيارات، انتقل إلى https://groups.google.com/groups/opt_out.