OpenERP V7.0: Project Management and HR problems
Posted by
mahmoud soliman on
URL: https://forums.odooarabia.org/OpenERP-V7-0-Project-Management-and-HR-problems-tp212.html
Dear all members,
I have some questions about OpenERP V 7.0 in HR and PM modules:
1- Is automatic rescheduling is available? or it needs customization.
I mean by rescheduling if i was working on a project and then i got another project more important so can the system automatically shift the deadlines of tasks and project.
2- How can i check the employee availability and view his/her schedule?
3- Can i check planned and actual tasks and compare between them?
In HR:
1- Can i make an automatic appraisal and link it with employees's attendance to automatically evaluate the employee?
Thanks in advance...
--
لقد تلقيت هذه الرسالة لأنك مشترك في المجموعة "مجتمع أوبن إي آر بي العربي: النقاشات العامة" من مجموعات Google.
لإلغاء اشتراكك في هذه المجموعة وإيقاف تلقي رسائل إلكترونية منها، أرسِل رسالة إلكترونية إلى
[hidden email].
للمزيد من الخيارات، انتقل إلى
https://groups.google.com/groups/opt_out.